SabahGunesim Güzellik merkezlerinde yapılan şu vakumlayip kızartıklari sonra yarankremleriyle tedavi ettikleri bı yöntem var. Onu deneyen oldu mu. Gitmek istiyorum, para önemli değil, o sürece deyiyor mu , hani yüzde 50 bile görünüm farkediyorsa gidecem