Haklisinkbracim Gece 12-1 gibi uyuyor sabah 6.30 a kadar uyanmıyor, uyanınca epey emiyor tekrar uyuyor. Gelişiminde herhangi bir problem yok hatta tombul iri bir bebek. Sizce ben uyandırmalı miyim?
mehmel54 Haklisinkbracim uyandırma bence 6 saate kadar aç kalabilir bizzat 2 tane doktora sordum aynı şeyi söylediler ben 40ı çıktıktan sonra 5 saat sonra uyandırmadan besledim 2 buçuk aydan sonra gece hiç uyandırmadım beslemedim de zaten aciktiginda uyanıyor hep
Gokcennderenn Haklisinkbracim aç olsa kendisi uyanır annesi belki sizi zorlamadan uyku düzeni oluşturmuş minik. Darısı başımıza doğar doğmaz sarılık oldu 2 saatte bir ben uyandırdım öyle de alıştı bir yudum içse bile uyandırdı 5. Aya gireceğiz yeni yeni gece uyanması kesildi bir kere kalkar oda harıl harıl yemez yani amaç beni yormak :)
balliordek Haklisinkbracim Maşallah de kız elleme uyusun çoook uzun süre aç kalmadığı sürece. Uyku da besindir.
minikbabyy Haklisinkbracim bizde aynı şekildeydik 2 aylıkken. Şimdi 4 aylık olduk 11de bi uyuyor sabah 8de kalkıyor🧿🧿 2 aydır böyleyiz yani. ilk zamanlar üzülüp uyandırıyodum doktor uyandırma bebeğin kendine uyku düzeni oluşturmuş ne güzel kaliteli uykusunu bozma dedi bende uyandırmıyorum. Sadece bazen ağzından memesi düşünce ağlar gibi yapıyo emziği verince uyumaya devam ediyo
Haklisinkbracim Gokcennderenn bizimkide sarılık oldu aslinda bende saat başı uyandırdım fototerapi aldık.
balliordek Haklisinkbracim Korkma bacım korkma, bebek uykuyu seviyorsa her koşulda seviyor çok bir değişiklik olmuyor. Gel sana bizimkinin uykusunu özelde diyim burda dersem nazar ederler djsjdjdj
Pinkribbon balliordek kac aylık gece uyanmıyor mu şunun için soruyorum gece uyanmayinca Süt azalmıyor mu
Sehhy Haklisinkbracim hayır artık gece beslenmeye ihtiyacı yok. Zaten ilerde degisecek uyanmaya başlayacağı günler olacak. Hatta doktorum uyansada besleme derdi ben kıyamazdım
Nanelimoonn Haklisinkbracim aynı benim ki. Çok rahatım o konuda pek bi uykusuzluk çekmedim şimdiye kadar. 4 ay 14 günlük bugün. Gece hiç uyandırmadım emzirmek için doğduğundan beri. Kilosu da gayet iyi. Bence sende uyandırma zaten acıkınca illa uyanacak
Tgk_tk Haklisinkbracim benin bebeğim de öyleydi bende afallamıştım bebek dediğin ağlar gece kimseyi uydurmaz sanırdım ama öyle olmadı kızımı yatirirdim sabah 5 buçuk 6da uyanirdi gece hiç uyanmazdi yemek de istemezdi. Bi iki kere zorla gece mama verdim. Sonra doktora sorarak uyandirmama kararı aldık . Şimdi 3 aylık kilosu da iyi bırak uyandırma uyuşun sabahın köründe dikiliyolar zaten 😂