Beren2323 polikistin tedavisi var zaten. tabi ileri derece olursa nasıl olur bilmiyorum ama günümüzde polikist olmayan insan da çok az. Lise zamanımda bana da demişlerdi. Sonra takip etmedim hiç ama iki tanede kızım oldu. Benim kuzenim erken evlendi, okurken son sınıfta da hamile kaldı. Hep merak ettim o kadar başarılı, yaşı da genç nesen çocuğu ertelemedi diye o zaman küçüktüm ben tabii. Sonradan anlattı, polikist varmış, ve doğum kontrol de kullanıyormuş ama yine de hamile kalmış. Olmazın olmazıydı ama oldu diye anlatıyor. Yani polikist olup hamile kalan insan da çok var:)