Selam anneler 🫶
Bebegim 2 bucuk aylik ve isilik oldu .. vicudunun her yeri kaplandi resmen 😞
Siz böyle bir durum ile karsilastiniz mi?
Neler yaptiniz ne iyi geliyor?
Banyodan Sonra nemlendirici sürüyorum
Hergün yikiyorum, serin giyidiriyorum
Baska tavsiyeleriniz var mi ?