123asaf123 Kızlar gaz sancısıyla nasıl başa cıkıyorsunuz dün geceden berı bebegım uyumadı çok huzursuz ve hayla uyumuyor yapmadığım şey kalmadı
FerdAzraMira 123asaf123 hiç bişi fayda etmiyor bebeğime sabrediyorum dişlerimi sıka sıka geçecek inşallah 🤲🏻
97cansu Bende zinco kullanıyorum damla olarak . Gün içerisinde de sürekli oyun yapar gibi gaz masajı yapıyorum duştan sonra bebek yağıyla da masaj yapmanızı öneririm🥰
Miracinannesi52 97cansu benimde bebeğim 9 günlük doktor zinco verdi bugün başladım nasıl işe yarıyor mu damla memnun musunuz
123asaf123 FerdAzraMira gerçekten bende öyle o aglıyor onunla beraber bende aglıyorum hıç bırşeyın faydası yok😒
Mayakusu 123asaf123 tabi iyi geliyor. Kusmayı çözemedik ama gazı çözdük şükür. Bazen beslenirken bazen başında 3-4 damla damlatıyorum. Aslında kullanımı farklı ama zaten iki doktorda farklı tarif etti. Ben bebeğime iyi geldiği gibi kullanıyorum. Her zaman kullanamamak için onun ihtiyacına göre damlatıyorum.
Yagmursoydan_1 Nurse heavy damla kullandım ilk üç ay hiçbir yemeğe soğan koymadım ilk aylar ağırlıklı çorba ictim.
97cansu Miracinannesi52 ben çok memnunum günde 4 damla gün içerisinde 4 kez veriyorum doktorumuz öyle söyledi hiçbir gaz problemimiz yok çok işe yarıyor hemen fark edersiniz zaten
Haffuse Masaj, gaz masaji yap bol bol… Allah bagislasin😘 anasina babasina vatanina hayirli evlat oksun insaAllah🥰🥰🥰
Miracinannesi52 97cansu yaaa bana doktor kaç kere kullanmam gerektiğini söylemedi kutunun üstünde günde 2 defa 4 damla yazıyor sizin doktorunuz günde 4 defa mı verin dedi