Papatya2636 ah o günler ah kabus gibiydi ama geçiyor canım merak etme kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama 3.ayda azalıp bitiyor.birgun lokantaya gittik rezil oldum ağla ağla susmadı sabah-akşam hep kolikti benimki sonra Allah razı olsun doktorumuz bize nurse harveys şurup önerdi o kesti ağrıları sonrada 3. ayı bitince kabusta bitti.