Oğlum 17 aylık ve hem iştahsız hem pütürlü yemeye karşı. Sadece şehriyeli çorbaları biraz pütürlü yiyor o kadar. Ağzına hiç bişe atmaz. Çikolata bile versem yemez. Kan değerleri normal. Sadece 2 kase çorbayla duruyor bütün gün onuda tv açarak verebiliyorum napacağımı şaşırdım. Dün yoğurtla haşlanmış patatesi ezip veriyim dedim ağlama krizine girdi. Bizim gibi olup sorunlarını çözebilenler yol gösterebilir mi?