Cacacaca Philips kullanıyorum. Çok memnunum. Bir elimde oğlum bir elimde süpürge tüm evi 20-25 dakikada hallediyoruz. Tabi çok ayrıntılı yapamıyorum oğlumla ama her gün süpürünce çok toz da olmuyor.
Aykizinannesiii biruykusuzanne tefal Ty6983 X-pert 3.60 V animal care kablosuz bataryalı sarjlı el süpürgesi olarak geçiyor
Kadris2615 Queenmomm o bahsettiğiniz ürün bende var çok memnunum büyük süpürgeyi aldığımdan beri kullanmadım. Philips xc8049 modeli . 100 metrekare evi tek şarjla dip köşe süpürebiliyorun .
Queenmomm Kadris2615 yukarıda da yazdım, parçaları çok çabuk bozuluyor yazmış çoğu kişi, sizde böyle sorunlar yaşadınız mı acaba
Queenmomm Gmznr2909 çok teşekkür ederim 🙏🏻 Philipsi araştırdım ama yorumlarda hep parçasınin çabuk kirildigindan ve yedek parçasının gereksiz pahalı olduğundan söz etmişler, sanırım biraz daha biriktirip Dyson almam lazım
Queenmomm Bhr28 artık dakika sanırım bana yetmez ev çok büyük olmasa da biçimsiz olduğundan çok oyalayıcı, teşekkürler 💕🙏🏻
Kadris2615 Queenmomm ışıklı olan fırça başlığı kendi kendine çalışmaya başladı bigün alalı daha bi hafta olmuştu yetkili servise götürdüm hemen 2 gün içinde yenisi ile değiştirdiler ama çok 1000 de 1 görünen bi durum koca philips sonuçta
Burcuozn Cacacaca merhaba canım süpürgeden hâlâ memnun musun? Güzel bir şarjlı süpürge arayışındayım ve yorumuna denk geldim sormak istedim