Merhaba anneler, 5 ay 8 gunlukken tadimlarda baslamistik bugun 6 ay kontrolünden geliyorum. Pirinc irmik vs verebilirsin yumurta sarısı verebilirsin, kahvalti, öğlen sebze ve ikindi meyve püresi dedi doktor. Dedi iyi guzel de ne vericem ben bu çocuğa kahvaltıda 😄 üstüme oneri atın lütfen.
Irmik bebek irmigi olmasi lazim dimi? Pirinc unu kullaniyor musunuz? Tariflere açığım