Edanury Ya 4 buçuk aylık Bi kızım var gerçekten anlmayorum formül mamada içmiyo benide emmiyo 2 saat uyudu uyandı azcık emdi zorla emine hemn kustu hemde içtiğinin 2 katını kustu ek gıdada yok mamada yok sütte yok nasıl duruyo anlamış değilim varmı yaşayan yada yaşamış olan neden böyle 🥺
Ece__ Edanury ben aynı durumu kızım 1,5 aylıkken yaşadım hem biberonu hem emmeyi reddetti çok uzun bir süre, 6-7 saatte bir toplasanız 20 ml emmiyordu. Çok üzülüyodum, anlam veremiyodum. Bu durum 1 ay kadar devam etti ve kendiliğinden düzeldi
elisa_11 Biberonu tutabiliyormu bende ayni sorunu yasiyorum suan benide emmiyir biberonu da emmiyor bas bas bağırıyor
Edanury elisa_11 1 ya öncesine kadar emiyorudu doymadığındada mama veriyordum şimdi yok ikiside yok kaç haftadır hemde bu 😔
Edanury Papatya2636 ben Bi ara zorladım baktım öyle daha kötü oluyo istediğinde emziriyorum ama sıkıntı şuki zaten az emiyor emdiği de kusuyor 🥺
elisa_11 Edanury suan kac kilo ben bugün doktora götürdüm bizimkide hic kilo almamış daha cok kaybetmiş doktor kendisi bir mama yazdı raporlu birdr bunu kullan dedi bakalım sonuc ne olcak nr beni emiyor nede biberonu tutup mamayı iciyor cook yorucu bir durum ya bütün işler kalmış oluyor
Edanury elisa_11 1 hafta sonra randevumuz var ozman gidicez doktora bakalım 12 gün önce 6500 Dü şuan kaç bilmiyorum canım
Edanury elisa_11 ilk önce aptamil kullandık yine Red etmişti mama değiştik bebelac kullanıyoruz şuan unuda Red ediyordu malesef