Kızlar merhabalar
Yardımınıza ihtiyacım var. Kızım bu ayın 29 unda 11.ayına girecek ve ben halâ arabada kızımı kucağımda tutuyorum. Oto koltuğuna ihtiyacım var ve bir türlü hangisi iyi olur karar veremiyorum.
Kızım arabaya biner binmez uyuyan bir bebek. O yüzden önceliğim az da olsa yatış özelliğinin olması. Alçak kalmasını da istemiyorum dışarıyı izleyebilsin. Bir de özellik olarak 360 derece dönebilmesini de beğeniyorum.
Sizin kendi bebeğinizde kullandığınız benzer özelliklere sahip oto koltuğunuz varsa öneride bulunabilir misiniz lütfen. Bir an önce almam lazım. Teşekkür ederim şimdiden 🥰