öncelikle herkese merhaba ,
bebeğim 1 ay 22 günlük ilk doğduğu günden beri ağlama krizleri var 1 ay 22 gündür çığlık çığlığa uyanıp çığlık çığlığa uyuyoruz ve benim bu duruma dayanıcak gücümde sabrımda kalmadı artık tecrübeli olan annelerimiz bana yardımcı olabilirmi allah rızası için 🙏🏻
-biogaia kullandım 2 kutu (faydasını görmedim)
- sab simplex kullanıyorum ve kullandım ( 2 kutu faydasını görmedim )
- mommys bliss kullandım (1 şişe faydasını görmedim)
- ılık duş aldırıyorum hatta küvetini suyla doldurup içinde tutuyorum rahatlatsın diye
-kiraz çekirdeği gaz kemerini kullanıyorum
-huzurlu bebek yağı ile masaj yapıyorum
-kolik bebek şarkıları(fön makinesi , süpürge , ortam sesi hepsini denedim )
-bebek arabasını evin içine kurdum gezdiriyorum
- ayağımda salladım olmuyor
- ana kucağı aldım elektirikli malesef kriz zamanı iş görmüyor
-bakara suresi , nebe suresi hepsini açıyorum.
- su veriyorum (gazı azaltır dediler oda bir işe yaramadı)
-kolik biberon kullanıyorum (philips avent antikolik)
- sütüm kesildi stresten, kendine dikkat et demeyin mama ile besliyorum üzülerek 😢
-aptamil kullandım daha çok krizlerdeydik
-tavsiye üzerine hipp combiotik kullanıyorum şuanda
yani aklıma gelen , tavsiye edilen , araştırdığım ve doktorumun önerdiği herşeyi yaptım yapmaya devam ediyorum…
acı çekerek ağladığını görmek çok üzücü … herşeyi yapmama ramen bir çözüm yolu bulamadım lütfen bana yardımcı olun .