akillibidikcgty Kızlar 1 aylık hepatit b aşısı olduk dün. Vücudunda isilik gibi kızarıklıklar oldu , bu aşı böyle bir etki gösterir mi? Siz yaşadınız mı?
Gokceninannesiiyim akillibidikcgty olacağını sanmıyorum doğar doğmaz da çünkü vuruyorlar hastanede de böyle birşeyle karşılaştınız mı.
Derinbebis akillibidikcgty sıcaktandır banyo yaptırın ince giydirin havalar çok sıcak günlük duş aldırın gececektir yinede içiniz rahat etmezse doktorunuza danışın
akillibidikcgty Gokceninannesiiyim hastanede olmadı, bende aşıdan olduğunu düşünmüyorum ama ısrarla alışan olduğunu söyleyenler var .
akillibidikcgty Derinbebis kesinlikle sıcaktan dolayı bende öyle düşünüyorum. Ama işte sağlık ocağından eve geldik öyle vücudunda oluşunca aşı yaptı diye düşündüler.