3,4 hafta oluyor WC eğitimindeyiz çişi gidip kendisi yapıyor ama kakayı hep donuna yapıyor bu durumdan çok yoruldum. 3 buçuk yaşında çişi geldiğinde bana söylemeden tuvalete gidip çişini yapıyor ellerini yıkıyor falan tamamda bu kaka olayı sinirlerimi bozuyor.bazen donu bol oluyor kakası aradan çıkıp yere düşüyor beni çıldırtıyor bu durum. Yani kakasını hala çözemedik. Öneriniz varmı 😣