Öncelikle merhaba. Oğlum öpücük virüsü kapmış. Vücudundaki kızarıklıkların artmasını takip ederek ateşi yokken doktora götürdüm. Doktorumuz boğazlarının da çok kötü olduğunu söyledi. Bir sonraki günden itibaren 3 gün boyunca 38 derece ateşi vardı. Bugün ise tüm vücudunu kırmızı benekler sarmış durumda. Doktorumuzun ise bana söylediği şey öptürme. Çünkü tükürük yoluyla geçen bir virüs. Bir ayda ya da bir haftada etkisini gösteriyormuş. Deneyimli annelere sormak istiyorum bu hastalık ne zaman azalıyor? Ya da kaşıntılarını dindirmek için ne yapmalıyım?