Gamze_alparslan Merhaba hanımlar oğlum iki buçuk aylık bugün asi olduk hemşire de 3 aylık aşısının bu olduğunu söyledi paralıymış isteğe bağlı olduğunu söyledi yaptıran varmı ?
brnglnr Gamze_alparslan biz yaptırdık 500 küsür liraydı galiba bikaç hafta önce. Zaten ağızdan veriliyor kendim damlatıp emzirdim
Sessizol Gamze_alparslan evet rotarisk ve rotateq var iki adet birisi 3 doz birisi 2 doz ama hangileriydi hatrlamıyorum bende yaptrdm sizde kesinlkle yaptırın derim hastalığı kaparsa kolay atlatr yaptrmazsanız hastanede yatıyor bebek ben 3 ve 5 aylıkken yaptrdm 3 doz olanıda 2 4 6 da yapabiliyorlar bu şekilde