Bebeğim bugün tam bir yaşına girdi ama hiç mama dede baba bunları bile söyleyemiyor tedirgin oluyorum aynı yaşlarda bebekleri olan ve benim gibi böyle Biesey yaşayan varmı ya bu ikinci çocuğum ilkim Bir yasindayken dede mama baba diyebiliyordu bu sadece bağırıyor Okadar