Merhaba 3 aylık bebeğim 2 gündür gündüzleri çok huzursuz karnı tok altı temiz olmasına rağmen sürekli ağlıyor katıla katıla yumruklarını sıkıyor resmen. Uykusu var ama dalamıyor yatağa koyunca ağlıyor yada 10 dk geçmeden yataktan çığlık çığlığa ağlayarak kalkıyor. Uyuyamaıkça daha da huysuzlanıyor.şimdi yorgun düştü uyudu ama sabahtan beri çok yordu.gece uykusunda sorun yoktu ama gündüzleri huzursuz.Atak bu mudur bu kadar katıla katıla ağlar mı ?