Selam anneler, oğlum bir hafta sonra 3 aylık olacak, ilk 2 ay sürekli gazı vardı hep ağlıyordu son 2-3 haftadır biraz toparlandı ve iletişime geçmeye başladık fakat bana doğru dürüst gülmüyor, yani çok nadir altını falan açtığımda, başka şeylere gülüyor ama bize gülmüyor. Kitap aldım okumak için kitap okumaya başlayınca ağlıyor 😂 Şu zeka kartlarıda hiç dikkatini çekmiyor evdeki şeylere odaklı hep. Çocuğumu kıyaslamayı hiç istemem ama internette gördüğüm 3 aylık bebekler deli gibi gülüyor anneleriyle iletişim halindeler vs biz niye böyle olduk ki 🥲🥲