nazliiiiuu7 önce geceyi kesin mutlaka,1 hsfta sonrada gündüz bi düzen koyun her istediğinde vermeyin,şu an süt birikmemiş annecim,birikince vericem deyin. Onun talep etmediği vakitte aa süt birikmiş gel emebilirsin deyip emzirin. Bu sayede inatlaşmamış olacaksınız,yavrunuz da annem vermek istiyor ama süt birikmemiş ne yapsın kadın diye düşünecek🥰🥰 sonra böyle bi süre devam etti ,annecim artık süt birikmiyor ya bitecek artık sanırım falan diye diye alıştırdık bu fikre,o büyük gün geldiğinde istediğinde,süt yok annecim artık kalmamış,istersen bardakta süt verebilirm diye diye tamamen kestim.ben bu şekilde bıraktırdım.Tavsiyemdir 😌