mycutebaby
Size şimdi şöyle diyeceğim hemen sabır taşıyla bıraktırayım demişsiniz ama bu kadar bağımlı olduğu bir şeyi öncelikle kademeli denemeden bıraktırmayın derim.
Biliyorum eskiler salçadır sirkedir sabır taşıdır vesairedir bir yöntemler kullanmış ama bizim zamanımız çok farklı ki 18-24 ay arasında ayrılık kaygısı oluştuğu için bir de kendi benliklerinin farkına vardıkları için bebeklikten çocukluk dönemini geçiş evresi olduğu için bir arada kalıyorlar ve memeye bağlanıyorlar bu şekilde.
Eğer yemek yemesinde bir sorun varsa kansızlığı, vitamin eksikliği olabilir.
Öncelikle çocuk doktoruna gidin tahlil yaptırın sorun yoksa eğer çocuğunuzun biraz aç kalmasını müsaade edin yemekleri birlikte hazırlayın yani hazırlayıp direkt önüne koymayın çorbamı hazırlıyorsunuz onunla birlikte hazırlayın başka bir yemek mi beraber hazırlayın, açlık sürelerini biraz uzatın kademeli bıraktırın biraz bebeğinize zaman verin.