NAZAKYOL06 Kızlar aşırı sırtım ağrıyo bugün 3. Günüm nefesimi alıp verirken batıyor ta kuluç gibi🥺 Ne yapsam geçer çozum onerisi olan var mı yardim edinn bebeğimle ilgilenemiyorum 😥
Denizanasi92 NAZAKYOL06 ben ortopediye gittim hiç bir halt yapmadı çocuktan ve telaştan dedi bir de sırtında ter kurumasın diyo canım isteyince atlet değişmem mümkün mü sanki 😂 sadece krem verdi canım bir de bende kamburluk varmıs yüzme önerdi
hazeldurumom Uzun bir süre sırt ağrısı çektim bende sezaryen den sonra hele emzirmeye çalışmak saatlerce oturmak da eklenince bir zaman sonra o ağrılara alışıp unuttum sanırım bir süre çekersiniz umarım çabuk geçer sizinki