smaktroll canım sem uyandırma hiç kendı uyandıkca verebılırsın sarılık rskınız falan yoksa ben 7 aylıkken kestim her uyandıgında besleme bebegıni ilersi için söylüyorum nasıl alısıyosa öyle gidiyo çünkü ben once beslenme sıklıgının arasını uzattım sonra zmanla miktarı azalttım gece beslenmesı hiç dogru bişey değil zaten kendını düşün uykudan kalkıp yemek yiyip geri yatsan rahat uyuyabılır misin sindirebilir misin reflü diş çürüğü gibi bir çok seye sebep oluyo