Aakyorulmaz0507 Bebegim 11 aylık ve aşırı ısırıyor ne yapabilirim kızıyorum olmuyor güzelce söylüyorum konuşuyorum anlamıyor ama hatasını biliyor oyun haline getirdi bunu yaşayan war mi lütfen yardımcı olun nasıl biraktirdiniz
Deletedmom115 Aakyorulmaz0507 Anlamaz canım yapacak bir şey yok ben bir kere bunu yaşarken boş bulunup fazla tepki verdim yani canım yandı biraz bağırdım galiba oğlum çok etkilendi emmeyi bıraktı çok üzüldüm o yüzden şimdi susuyorum emsin diye 😂
Asafeymeninannesi Aakyorulmaz0507 Isırdığı zaman kızmak yada uyarmak yerine hayır olmaz deyip göğsünüzü kapatın ve emzirmeyi sonlandırın 😌 Kuzenim bu şekilde çözüm bulabilmişti ☺️
Aakyorulmaz0507 Deletedmom115 ben de ondan korkuma çok bağıramıyorum ama can havliyle bisey yapmaktan korkuyorum ee geriliyorum süt gelmiyor bu sefer de yanı iştahlı bi bebek olsa bıraksın diyecem artik o kadar bunaldim