seymaden dogum parasını ben kaymakamlıktan başvurmuştum, süt parası eşinize yatıyo normalde ama yatmadıysa sosyal güvenliğe gidip sorabilirsiniz, iş görememezlikte eğer dogumdan önce çalışıyorsanız bu size sigortanın ödeyecegi bi ücret ne kadar raporluysanız onuda ptt ödüyor dogum parasınıda ptt ödüyor