Anneler,kızım 21aylık 2-3yaş arası kulağını deldirmeyi düşündüm hep.Hem küçücük bebeklerde küpe garip gözüktü hep bana hem de büyüsün anladığı zamanda yaparım dedim.Ama son zamanlardır her kes artık çok geç ya 4-5ayında yaptırsaydın bir şey anlmazdı.Ya da kalsın 6yaşına.O zamana kdar yaptırsa travma olucak,inat edip çıkarmaya çalışıcak yara yapıcak falan diyolar.Yalnış mı yaptım acaba diye düşünüyorum.Siz ne zaman yaptırdınız?