Kızlar 5 aylık bi oğlum var 4 gün önce doktor kontrolüne götürdüm yüzünde bi kızarıklık vardı atomik dermatit yani egzama dedi . Hametan kullan fayda etmezse bepanthol sensiderm kullan dedi bepanthol yuzundekileri arttırdı. Ne yapacağımı bilmiyorum böyle bi durumla karşılaşıp fayda gördüğünüz kremler varmi