Benim oğlum geçirdi.Ateşi kontrol altında tutmaktan başka yapabilecek bişey yok ne yazık ki.Dönüşümlü olarak Calpol ve dolven verdik dörder saat arayla.Sonrasında döküntüleri oldu o da hastalığın bittiğini gösteriyormuş, 5 gün içinde döküntüleri de bitti.Ama ateş çok önemli çok dikkat edin.