Iki gün önce kızıma çok az incir verdim kendim 3 tane yedim o günden sonra yumurta alerjisi ciktiginda vucudunun verdigi tepkileri verdi vucudunda döküntü ve ishal şeklinde. Sizce incir alerjisi de mi var?incir alerjik bir meyve mi onu da bilmiyorum böyle birşey yasayan var mı?