tugceo92 Ozlemarden ishal olduguna emin misiniz peki? Yenidogan bebeklerin kakalari genelde sivi kivamli oluyor cunku. Bir de 2 kere demissiniz zaten iki gun için
mehmel54 Ozlemarden ishal değildir o sıvı yapması normal katı gıda almıyor sonuçta ya anne sütü ya da mama alıyordur
Ebrulavinya Rengi sarı kahve gibiyse normaldir sıvı şekilde çıkması da normal korkmayın benim bebeğim günde 4 5 kere yapıyor ishal demek değildir