Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık 3320 doğmuştu 3.100 e düşmüştü ilk ay kilo alamadı sütüm yetersiz iş anlamamıştım meme ucum yok silikonla emziriyordum doyduğunu zannediyordum ilk ay kontrol gittiğimizde 3800 dedi doktor yarım kilo eksik almış mamayla devam edicez dedi mama vermeye başladığımda artık silikonla da çekmemeye başladı. Sağıyorum ama sütüm yok denilecek kadar az aptamil conformil veriyorum bugün 2. Ay aşısı için sağlık ocağına gittik boy 57 kilo 5 çöktü acaba diyorum az mı veriyorum 60 veriyorum 2 saatte bir bazen 1 buçuk saatte uyanıyor istiyor veriyorum mama cc Lerinde mi hata yapıyorum acaba ? 🥹 birde bazen aç oluyor elini yalıyor biberonu almıyor evde gezindiriyorum öyle veriyorum yada yatağında yan yatırarak neden böyle olur sizce 🥹