Arasmqhir hiç korkmayın benim de ilk bebegimdi kanadı az az ama her defasında zibinina Felan değiyordu normalmis doktorumuza sormuştum yaklaşık 20 gün boyunca hep öyle az az kanadı çok şükür sonradan geçti siz gazlı bezi yuvarlak top şeklinde ceviz büyüklüğünde yuvarlayıp göbek deliğine koyun uzrine de bezini getirin öyle iyi oluyor