Dyquuuu94 Arkadaşlar 2 aylık bebeğim Prima premium care kullanıyorum sızdırma yapıyor sürekli bezi büyüttüm gene aynı benle aynı şeyi yaşayan var mı
ssl Dyquuuu94 merhaba ben 3 numarasına geçtim hiç bir problem yaşamadık çok memnunum..sleppy denemiştir m aşırı kötü..Molfix çok kalın onuda sevemedim..bebeğim doğduğundan beri hep Prima kullandim
GoktugUras_mom Dyquuuu94 bende 5 aydır kullanıyorum bir kere olsun problem yaşamadım. Sleepy aşırı derece de pişik yaptı oğluma ve hiç yaramadı primaya devam
Dyquuuu94 Bende sleepy pişik yaptı cok fena o yüzden primaya geçtim ama bazen çiş geçiyor kakayı da her zaman sırttan cıkıyor ya bi anda yaptığı için oluyor bilmiyorum bezi değiştirmekte istemiyorum