6 aylik oglum sürekli aglayan bir bebek.6 aydır ara ara emzik vermeyi deniyirum ama bir türlü almıyo. Normal weebaby aldım.Tek emse Phlipsh,bibs falanda kullanirım ama cok pahalı olduklari icin alırım emmez boşa gider diye dusundugumden almadim.Var mı 6 aydan sonra su şu emziği şu sekilde verdim diyen?