Bebeğimin resmen sakin halini 2 aydır göremedim😭altını açarken emerken uyurken her şekilde sinirli mutsuz üzüntülü ağlıyor yatarken bile içli içli ağlıyor sürekli ayağıyla tepiniyor gazı çıksa kakasını yapsa bile rahatlamıyor öok ğzülüyorım benim gibi bebepi olan varmıı benimkimi böyle birtek diye düşğnmeden edemiyorum bakıyorum herkes bebeğiyle dışarda bizimki onada mutlu değil 🤷🏻♀️Arabadada ağlıyor