Kimseyi bağlamaz,siz ücretsiz izne çıktınız diyelim bir senelik sonra vazgeçip diğer hafta bile başlayabilirsiniz,onlar sizi basınızdan atmak istemiş.sakın ha sakın geri durmayın direkt başlayın.sadece şu oluyor15 inde maaşı almak icin 15 inden once bir haber verin demişlerdi .sırf uğraşacaklar diye bunu yapıyorlar net