kuzey-21 benim kızımda balkonda ölmüş arı bulmuş onu çıkarmıştım ağzından ya, iğneli tarafını yedi diye çok korktum doktorda bilmiyordu ama Allahtan kafa kısmını çıkardım iğneli tarafını balkonda buldum da sonra rahatladım öyle, sizinde öyledir inşallah baktınız mı etrafa