İçinizi ferah tutun. Nasıl bir korku, kaygı, üzüntü olduğunu çok iyi bilirim. Benim de kızımda öyle demişlerdi hatta 2. Test değerleri de kötü çıkmıştı sonra sağlık ocağı bir de özelde 3. Testi (galiba elinden almışlardı o zaman) yaptırmamızı söyledi çok şükür gayet normal çıktı değerleri. Abim doktor, sağlık ocağı sonuçları yanıltıyor keşke en başında hastanede yaptırsaydınız demişti. Aklında olsun canım.