Oglumun bezini cikardim bakalim bi hafta sonra 3 yaşına girecek tuvalete gidince yapiyo 2 gündür bezine kaka yapmiyodu bugun tuvalete yaptı cikardim bende bezi öneriniz var mi ne kadar sürede goturmeliyim nasil davranmaliyim vs hicbi bilgim yok malesef