Karamgurme Vallahi kolay oldu bizim ya. Normalde ilk başt hamakta sallanark uyur, gece kalkar yatağına alırdım, göğsümi açardım o da emerek uyurdu. Aslında emmede değil ağzında tutrdı😂yanından kalksam hemen uyanıdı. Şu anda gece yine ilk başta hamakta sllıyorum, 2 saat sonra uyanıyor yatağına alıyorum, uykuya dalmsı için yanına yatıyorum. Dalınc kalkıyorum. Sabaha kadar uyuyor. Yani gce sadece 1 kere kalkıyor.