Arkadaslar bebegim 21 aylık ne uyuyo gece ne gündüz onu geçtim böyle bir şey yoktu hadi oldu diyelim yaaa sallamaktan bıktım alıştırmak için kendi uyumasına beraber yatalım istiyorum pış pış yapıyorum sadece ısırıyor tırmıklıyor ve abartmıyprum sabaha kadar göxü kapalı aglıyor beni salla diye geçtim hiç bişi ögrenme seyi yok sürekli ısırma tırmıklama var delrmek üzeretim gündüz desen oda aynı yani ben doktoramı gideyim kendimi atayım bir yerden bilmiyotum çileden çukmış gibiyim bu yaşta dayak atacam yani o derece yapma dedigi. Hiç bir şeyi sey yapmıypr yapıyor ısırıyor inatla yapıypr yani ben napacagım kriz geçirecek ısırmaktan tırmalamasından artık yapma dedikçe öğüyorum ediyorum yok aekadas