Önce iki kızım hastalandi sonra bana geçti sürekli uyuyoruz ilk gün ateş titreme kemik ağrısı yaşadım o 1 gece bana 4 gece gibi geldi göğüs kemiklerm yanıyordu agrimaktan 3 gün boyunca ne camdan baktım ne telefona bakabildim nede uyanık kaldım sürekli uyuyordum bugün biraz idare eder boğaz ve baş ağrım var bir litrelik su şişesini elimde tutamıyorum hemen düşüyor korona olsaydi tat koku kaybı olurdu ama koku ve tat alabiliyorum koronayı 6ay önce geçirdim 11 gün boyunca ne yediysem kustum öldüm dirlidim ama şimdiki hastalıkta 3gun sürdü ama 6kilo verdirdi salgın mi var bir uşutmede böyle olurmu insan