Doruk_han Merhabalar anneler başından geçenler var mıdır ameliyat olmam gerekiyormuş belki aranızda olanlar vardır bilgi edinmek isterim
GizeminEdizi Doruk_han adetiniz gecikiyor muydu acaba sizinde 73 gündür olmuyorum ve kafayı yemek üzereyim.
KEREM0000000 Ben polip aldırdım hiç sıkıntı yaşamadım özel poliklinikte yaptırmuştım ameliyathanede değil muayene olunan yerde yapılmıştı (şimdi yazarken düşündüm acaba enfeksiyon riski var mıydı) sonrasında şikayetim geçti
Doruk_han GizeminEdizi bende hiç bi sorun yoktu akıntı için gittim vagina muayenesi yaptılar öyle belli oldu adetimde gecikme felan olmadı adet günüm cok ağrılı geçikiyordu hep öyleydi ama
Guler1114 Doruk_han gerçekten mi? Benimde çok akıntım var. Yanı ped takmazsam hep çamaşır değiştirmek zorunda kalırım öyle. Kokusuz beyaz akıntı bazen sarı bende ki. Sizde ki nasıldı ?