Merhaba biikaç sorum olacak 🤔 bebeğim çarşamba günü 2. Ay aşılarını oldu 3 gün yıkama dediler artık bugün yıkıycam normal dimi yarını beklemiyim ? Birde aşı gününden beri çok sık kaka yapıo günde en fazla 3 kere kaka yapardı gecede dahil 6 bazen 7 oluyo emiyo hemen kaka yapıyo. İshal ve ağır kokulu değil normal kıvamda ama endişelendim. Aşı olduğumuz gün hastaneye de gitmiştik kalça ultrasonu için orda hastanede klimalardan üşümüş olabilir mii diycem ama ishal de olurdu o zaman bilemedim neden olabilir ki ? Pazartesi doktora gidicez ama ben yine sormak istedim. Teşekkürler :)