Esra57 mamayi dr onermedigi surece vermeyin ki gelisimi cok iyi normalde bu donemlerde bebekler daha az kilo alir gayet guzel almis ve emin olun doyuyor buyudukce azalir huysuzluklari kucukken genel olarak butun bebekler 2 gun iyiyse 3 gun miz miz boyle oluyor zaten dis donemi baslar bi ay oncesinden rahatsiz etmeye gelisimsel olarak hizli bi buyume doneminde olduklari icin baslari bile agriya biliyor surekli hizli bi sekilde buyuyen kafasi var