Bugün 40 günlük olduk ..bebeğim kolik ,son günlerde aşırı gazlı ve huzursuz ..bugün kakası baya köpüklüydü ve hardal sarısı renginde ..sizce gazdan dolayı mıdır ?bu durumu yaşayan var mı acaba ? Nerdeyse her emme sonrasında başlıyor gazı sıkıntısı .☹️Geceleri de uyanmaya başladı ,damlayı değiştirdik iyi mi gelmedi bilmiyorm