HacerMiray Merhaba kızlar doğum sonrası hangi korseti kullandınız ve faydasını gördünüzmü trendyoldan link atabilirmisiniz?
Babyarask 22 gün önce sezeryan ile doğum yaptım daha takmadım ama owli markasini çok oneriyorlar biraz yüksek tabi
HacerMiray Babyarask bende 25 gün önce doğum yapdım doktor 2 ay izin vermiyor ama düğünümüz var diye takmak istiyorum
Gzmtataroglu Babyarask bizimde bugün 22 gün oldu owli aldım takıyorum ara ara ama etlerim acıyo pijama lastiği bile değince sizinde acıyor mu ben korse taktım diye mi acıyo yoksa sezeryan oldum bu arada
09Mira_ Ben pentiden külot korse olarak aldım 13 günlük bebeğim iki gündür başladım çünkü bel ağrım vardı iyide geldi aşırı da sıkmıyor
Babyarask Benim de sezeryan oldu ilk defa dün çok sızladı cunku yuksek bel ic camasiri degil de tam dikis yerine geleni giymistim ben daha almadim korse o markayı çok öneriyorlar alsam mi almasam mi bilemedim memnun musunuz gercekten gunde kac kere takıyorsunuz sure olarak Gzmtataroglu
Gzmtataroglu Babyarask yeni kullanmaya başladım daha bi etkisi olmadı bir kaç gündür 3 4 saat kullanıyorum