Kızlar merhaba oğlum 37 günlük kolik gaz sanıcı olan bir bebek ve haliyle huzursuz gaz damlalarını veriyorum sürekli kucakta durmak istiyor sürekli emmek istiyor sadece emziriyorum mama vermiyorum. Doyduğunu düşünüyorum ama aç mı diye de ikilemde kalıyorum sütüm mü yetmiyor acaba diye bunu bir türlü anlayamıyorum idrarını günde 5 6 kez yapıyor bu yüzden sorun yok diyorum ama sürekli emmek istiyor ilk çocuğum olunca haliyle tecrübesizim önceden kakasını günde 3 4 defa yapardı şimdi ise 1 kez anca yapıyor çok endişeliyim yarına randevu aldım doktora götürecem ama içim içimi yiyor. Bide dilinde pamukçuk oluşmuş sanırım bu da ağrı yapar mı