RedFlower_ Normal normal sıkılmayın nolur ufaklık da sıkılmasın. 2 hafta sonra söylemeye başladı bizimki ama nadir. Hep biz hatırlattık. 2.5 ay oldu şu an. Tam söylemeye yeni başladı. Ama gece kaçırma oluyor. Ben bezi 2 hafta önce çıkarttım akşamları için. 3. - 3.5 yaşa kadar gece tam tutamayabilir kaslar. O nedenle su içme ve meyve tüketme durumuna göre saat kuruyorum geceleri. Bazen 2 bazen 1 kere kaldırıyorum uykusunda. Kucağımda götürüyorum yapıyor.