Kplnnn ktnzehra49 aynı gün doğum yapmışız😂 ben de 40 ım çıktıktan sonra düzenli oldum bu arada. @Siyah-Beyaz
Gulceninannesi25 Siyah-Beyaz 25 ocak ta sezeryan doğum yaptım 10 gün kadar önce ilk adetimi oldum ama az geldi kanama
Saadet14 Siyah-Beyaz 1 ocakta yaptim 2 hafta once azcik oldum bugunde ikinci kez az eskisi gibi değil ama her yerim agriyor emziriyorum buara da
Poyrazmoms01 Saadet14 ne güzel aynı gün doğum yapmışız 😇bende 1 ocakta doğum yaptım emziriyorum hala olmadım ama 1 yıla kadar normalmiş
papatya011 Siyah-Beyaz ben ocakta Doğum yapmadım ama bu biraz bünye meselesi ben 2 aylıkken adet oldum annem 7 aylıkken olmuş mesela bir yol dahi olmayanlar var bir yıla kadar normal
Gulceninannesi25 Mvsre ya düzensizlikler oluyormuş bir yıl gibi ama bilemedim ki insanı tedirgin ediyor bunlar da